donderdag 31 januari 2013

Nu begint het echt bijna

In het vorige stuk schreef ik dat het seizoen bijna begon, maar ik kan nu met recht zeggen dat het bijna begint. Morgen vertrek ik richting Perpignan voor de eerste koersen van het seizoen. Het programma zoals beschreven in het vorige bericht is ook exact het programma wat ik in februari zal afwerken.

De benen zijn goed en ik heb gister ook mijn nieuwe fiets in ontvangst mogen nemen. Ik zal die later ook op de blog zetten. Het eerste ritje vandaag verliep prima, ondanks dat het altijd even wennen is natuurlijk! Ik heb overigens al twee trainingswedstrijden in de benen zitten. In beide koersen reed ik na 2km weg en bleef uiteindelijk telkens met 2 anderen over. Telkens werd ik 2e, maar het gevoel is goed en dat was het voornaamste.

Ik ben erg benieuwd hoe de wedstrijden komend weekend zullen gaan, maar aankomende maandag komt daar hier te staan;)

Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten