maandag 25 februari 2013

2-prepare..

Mijn reis naar Nederland was totaal niet handig vanwege het drukke programma hier, maar zoals een bekende voetballer ooit zei: "ieder nadeel hep z'n voordeel". Ik kon namelijk voor mijn vlucht in Veldhoven nog een afspraak maken met Gijs Rozendaal van 2-prepare. Wij hebben het uitvoerig gehad over voeding en supplementen. Ook heeft Gijs mijn lichaamssamenstelling gemeten op een veel nauwkeuriger manier dan een simpele vetmeter. Ik moest alleen even de schaamte voorbij en midden in een restaurant op de grond gaan liggen.

Vervolgens vroegen twee zakenmannen wat wij deden en toen wij vertelden dat ik wielrenner ben begonnen zij uiteraard gelijk over doping(hoe kan het ook anders..). Nou is 2-prepare voor mij mijn natuurlijke doping. De 9 gram L-glutamine in combinatie met ECGC geeft herstellen een nieuwe dimensie voor mij. Hierdoor kan ik groeien richting 100% van mijn kunnen, want dat is natuurlijk het belangrijkste als sporter. Uiteraard komen hier veel meer dingen bij kijken. Goede voeding, goede training en genoeg rust zijn daarin ook heel belangrijk!! Gijs verkoopt ook absoluut niet de onzin dat je met 2-prepare ineens twee keer zo sterk bent en dat kan ook niet, maar zoals eerder vermeld is 2-prepare een belangrijk hulpmiddel in het herstel en ook om ziekte te voorkomen. Voorheen had ik meestal vier keer per jaar last van verkoudheden en sinds het gebruik van 2-prepare heb ik nog een een verkoudheid per jaar. Ook is deze verkoudheid veel minder heftig dan voorheen. Je kan het als toeval beschouwen, maar dat geloof ik niet.

Daarnaast hoor ik vaak de klacht dat 2-prepare duurder is dan een pot glutamine van de webshop. Klopt helemaal, maar een Porsche is ook duurder dan een Trabant. Een dikke villa met zwembad is ook duurder dan mijn appartement in Aix-en-Provence. Alhoewel de huizenprijzen hier belachelijk hoog zijn, haha! Wat ik wil zeggen is dat het om de kwaliteit van het supplement gaat. Elke portie 2-prepare is apart verpakt waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft! Een grote pot met poeder open je keer op keer waardoor er telkens lucht bijkomt en de kwaliteit achteruitgaat. Naar mijn mening kan je beter niks gebruiken en doorsparen voor 2-prepare dan je geld te investeren in supplementen waar je niet veel aan hebt!

Nu genoeg over supplementen,

Ik beloof dat het de volgende keer weer over koers gaat. Wel over koersen op Fast Forward wielen, hahaha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten